sunnuntai 9. marraskuuta 2014

"Hyvää lähdin tekemään mutta priimaa tuli!" -Isi

"Miksei sun blogissa tapahdu mitään?" ja "Voitko ihminen nyt kirjoittaa siihen blogiis?" on kysymykisiä joita oon kuullut lukemattomia kertoja. Eihän mulla mitään järkevää vastausta tähän ole. Ajan, energian ja viitseliäisyyden puutteestahan tässä on kyse, häpeän itsekkin. Kai sitä vois yrittää vähän tsempata, kun kuitenkaan en halua tätä poistaa. Mieleni kuitenkin pahoitan niin onhan se mukava välillä jakaa teidän kanssa, että mikä nyt taas meni pieleen. Tänään en kuitenkaan ole pahoittanut mieltäni mistään, vaikka ehkä vähän tuohduin kun joku hyndaihomo alko tööttäilemään autoni sammuessa liikenneympyrässä. Luulikohan se etten mä vaan niinku tajunnu että siinä pitäis liikkuu johonkin? Jos joku ei siis tiedä niin mun faija on hankkinu opetusluvan ja opettaa mua ajamaan. Ukin vanha Volvo on nyt opetusauto ja ajokortin saatuani kokonaan mun <3. Vaikka ei olla kun vajaan kuukauden ajeltu faijan kanssa on siihen mahtunut monta naurun, kauhun ja face palm hetkeä. Pitäis jostain löytää vielä aikaa lukea niitä liikennesääntöjä kun koeviikkokin alkaa jo keskiviikkona. Onneks on pari helppoo ainetta alkuun niin on aikaa lukee venäjää yms yms ja ajokorttikoulun sivustoilla on tosi hyviä harjoitustehtäviä, suosittelen tsekkaamaan jos on se vaihe menossa! Mitäs muuten, elämä hymyilee ja rentouttava viikonloppu takana! Tänään oli isänpäivä ja sitä juhlistettiin hyvän ruuan merkeissä. Illalla vietettiin extempore peli-ilta frendien kaa, saipahan taas nauraa oi ihanat retuni mun <3


Hyvää isänpäivää vielä kaikille edesmenneille, nykyisille ja tuleville iseille!

//hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti